mandag den 6. august 2012

Se dét er sq da Smart!






Jep! En SONY Xperia Go..

Først må jeg hellere sige at jeg altid har været Iphone bruger og ikke rigtig har kunne se fidusen i andet end det, men da min Iphone sang på sidste vers og vitterlig var slidt op - og jeg fik tilbuddet om denne fine og hårdføre sag kunne jeg altså ikke sige nej. Iphone eller ej.
Den lå faktisk herhjemme i kassen i et par dage før jeg 'skiftede over' - først et par timers forvirring om hvordan og hvorledes med simkort ind og ud og installering, helt teknisk er jeg desværre ikke!

Nå, men, nu har jeg brugt den i nogle dage og selvom jeg ikke er meget for at sige det, så er jeg faktisk allerede blevet rigtig glad for den! Den har slet ikke det samme låste styresystem som Iphonen har, og jeg kan designe meget mere selv.
Kameraet er super, internettet desværre lidt langsomt, men super duper batteri levetid - og så er det jo altså bare genialt med en hårdfør mobil når man som jeg, udsætter sin mobil for alverdens ting og sager - og ikke mindst lader den være i børnehænder halvdelen af tiden. Mynthe har også godkendt den, dog savner vi lidt børne apps, man skal jo lige lære det der Android marked at kende..

Alt i alt en fed telefon, dén bliver jeg godt nok glad for!
- Tror egentlig måske at jeg er færdig med det der Iphone noget...

Du kan læse en lang, men super god anmeldelse af telefonen lige her. Jeg synes egentlig det hele passer ret godt på mine erfaringer med den. Og så er der også nogle fine test videoer :)

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D