fredag den 15. august 2014

Søde jer - tak!

I er nu altså søde!
Tak for svar på forrige indlæg, både her på bloggen, på facebook, mail og ikke mindst Instagram - dejligt, og ikke mindst tak for opbakning. Tænker I skal have svar på hver enkelt kommentar, men  det bliver senere. Det er bare ikke helt det samme at blogge uden at vide I er derude et sted. Tak.

I denne uge holder vi nemlig ferie, vi er taget i campingvogn. og nyder hinanden. Eller det vil sige, lige nu er jeg kort hjemme grundet et vigtigt møde med kommunen, men jeg tager op til mine to guldklumper igen lige om lidt, heldigvis er der ikke langt. Der sker en masse ting lige for tiden i forhold til min endte arbejdsprøvning, jeg gider ikke være "pauseklovn" længere, NU skal der ske noget, og dét skal jeg nok selv sørge for. Jeg har sat mig en plan for og den ser jeg altså virkelig helst lykkedes denne gang. Dét må være min tur nu. Jeg har skrevet en evaluering omkring hele forløbet i min arbejdsprøvning, påtænker faktisk at vise jer den inden længe, da jeg får mange henvendelser fra folk som er lidt i samme båd som jeg selv.

Bloggen her består, bare rolig, jeg kunne slet ikke forestille mig andet, det er jo mit andet lille barn, mit frirum hvor JEG bestemmer, næh nej, bloggen kan jeg ikke undvære! - Og der skal endda ske lidt nye spændende løjer, netop for at gøre lysten til at blogge endnu større. Jeg glæder mig!

Jeg skal blive bedre til selv at læse og kommenterer hos andre, ingen tvivl - jeg læser rigtig mange blogs selv, men glemmer ofte at kommenterer, især hvis jeg læser fra mobilen. Det er for dårligt og jeg beklager!
Vi skal have gang i blogland igen, basta!


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Præcis, bravo og hørt :)
    Jeg har for noget tid siden sat et projekt igang der hedder "High5 til en blogger". Det handler om at vise andre blogs frem, og dem der skriver til mig (kort om dig selv, din blog m.m.) kan komme på min blog.....jeg synes der er meget god karma og "hjælp" i insta-verdenen, mens blogland halter......I wanna change it!
    - hvis du er interesseret Camilla, så mail til mig :-)
    Og opfordringen gælder også andre, som evt læser denne kommentar :)

    rikkeriks85 @ gmail.com

    Vh
    // Rikke //
    MIT ELEMENT

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D