fredag den 4. juli 2014

Vi har testet ost!




Altså ikke ost ost, men forskellige slags oste. Primært til grillen - en nyhed fra Taverna. Jeg er ikke den store ostefan må jeg jo nok starte med at indrømme, og er heller ikke til ost i min mad og da slet ikke i salaten. Dog har jeg på mine voksne dage lært at spise tomatsalat med mozzarella og den slags.. Salat osten herhjemme nyder Mynthe og A godt af, de er vidle med det. Taverna er begyndt at lave små poser med salat ost i en snack lignende størrelse, til mit osteglade barn har de været geniale til madpakken sammen med lidt andet godt. 
Nå - grillosten derimod, se dén kunne jeg faktisk godt lide! Den neutrale var faktisk rigtig god på spyd, vi har prøvet med frugt og grønt samt med kylling - alle et mega hit. Den med chili var for stærk for Mynthe og jeg, men manden nød nu godt af det! 
Hvis I er glade for ost hjemme hos jer, synes jeg bestemt i skulle prøve grillosten her - det vil I ikke fortryde.

Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D