fredag den 25. juli 2014

Summer breakdown


Et lille livstegn herfra, vi lever og har det godt - nyder sommeren selvom varmen er hård. Tiden er gået med at få min arbejdsprøvning færdiggjort, en lille kærestetur, en familietur til sverige, venindehygge og meget meget mere, jeg forsøger så småt at få mit gode gamle liv tilbage igen uden en krop der skriger af overanstrengelse og smerter Det hele falder så småt på plads igen og vi begynder at kunne finde en rytme som familie igen, uden en træt, sur og kortluntet mor.
Overskuddet er også så småt på vej retur og forhåbentlig kommer der gang i bloggen igen inden længe. Tak til jer skønne læsere der holder ved.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Wauaw, sikke nogle skønne billeder! Det er da sommer på højt plan Camilla!

    Når du har overskud igen, og hvis du har lyst, har jeg sat et projekt i søen, som hedder "Highfive til en blogger!".
    Det går slet og ret ud på at jeg synliggør andres blogs, som fortjener omtale.
    - Jeg er af den overbevisning at hvis jeg synes en blog er lækker og følge-værdig skal andre da også kende til den.......Og her har jeg DIN blog i tankerne.
    Kig på min blog evt. for yderligere detaljer og send mig et par ord om dig selv, og din blog, så sætter jeg et indlæg sammen...hvis du vil :)

    PS. Jeg synes de søde folk i Instagram verdenen er så søde til at dele andre (One to follow), og denne ånd mangler lidt her i Blogland.....er du enig?

    Rigtig god sommer :)
    // Rikke //
    Mit element

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D