tirsdag den 29. juli 2014

Operation dukkehus




Vi giver jo som bekendt Mynthe et legehus i fødselsdagsgave på lørdag, og det er så småt ved at tage form. Det er et jeg har fundet billigt på den blå avis, tænk engang - 100kr? (ja jeg forstår det ikke!) Nå, men det trængte liiige til en efterspænding og en klat maling. Vi har sat hjul på så det er nemmere at rykke rundt på, og malet det i en lidt mere tøsevenlig farve. Jeg har helt bevidst valgt at lade det være hvidt indenvendigt for at lade fantasien få frit løb. Jeg har jo før istandsat et lille dukkehus til Mynthe hvor jeg gik all in, alt for meget, faktisk så meget at det ikke rigtig var så legevenligt.
Jeg mangler kun lige lidt små finish før jeg er tilfreds. Tænker et lille stakit og et husnummer, og så er det ellers bare at få pakket det ind. Jeg har fundet sylvanians figurer rundt omkring på loppemarkeder og været i diverse genbrugsbutikker for at finde møbler - Jeg håber virkelig at det bliver et hit!


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt !!!! Det er fuldstændigt mangen til et jeg solgte for et år siden. Det tror jeg hun bliver rigtigt glad for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor sjovt. - og tak.
      Ved du så hvor det oprindeligt er fra? Altså hvor det i sin tid kunne købes.
      Er lidt nysgerrig, har en mistanke om at det er noget ala ikea faktisk, men aner det ikke. :-)

      Slet
  2. Ej hvor fedt !!!! Det er fuldstændigt mangen til et jeg solgte for et år siden. Det tror jeg hun bliver rigtigt glad for :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D