søndag den 27. juli 2014

Mynthes 5 års ønsker - og lidt tanker..


Om mindre end én uge, bliver prinsessen 5 år - det er slet ikke til at forstå (og jeg er ikke blevet en dag ældre!) - hendes 4 års fødsesldag var nem nok, men 5 år? come on! Nu er hun altså stor.. Et halvt årti, hvor blev tiden lige af? Men når jeg ser tilbage har vi egentlig været ret langt omkring og været meget igennem, men vi har klaret det - ligesom vi altid vil. 
Jeg er SÅ stolt af hende, hun er sej og vil uden tvivl erobre hele verden med hendes charme, omsorgsfulde sind og ikke mindst hendes kreative tankegang. 
Vi har haft svært ved at lave en ønskeseddel i år, Mynthe er ikke en pige der leger ret meget og har egentlig aldrig været det, til gengæld kan hun bruge timer ved sit skrivebord med malebøger, tal og bogstaver, imens hun hører musik og historier. - Hun får et stort dukkehus af os i håb om at det vil kunne finde en legeglæde frem hos hende, hun har selv nævnt det, så jeg håber det bliver et hit. 
Mange har spurgt, derfor offentligøres hende ønsker her - måske også til inspiration til andre med kommende 5 årige piger? 


Mynthes Ønsker
Sølv diskokugle
Penbo talende pingvin
Mikrofon på stativ
Guitar
Prinsesse udklædningskjoler mm. 
Dukketøj (str. 50cm)
Bobles: Lime krokodille og Gul ælling
Rulleskøjter fra Skatepro med flytbare hjul, OG sikkerhedsudstyr (knæ-albue- og håndledsbeskyttere)
Børne tattoveringer
Hårpynt
Sylvanians ting: "landbadeværelse", "7 personersbil", "spisestue sæt" 
Nattøj str. 122
Undertøj (undertrøjer str 122 og hipsters str 116)
Gemasher/leggings str 122
Sigurd Baretts børnebibel
Børnebøger
Pixi alfabets kuffert
Lydbøger
Opgavebøger (førskole, tal og bogstaver)
Gode farveblyanter
Kreative ting og syting. (væv, karklude mm.)
Gavekort: HM, Name it, Toys'r'us 
Dvd film: Klokkeblomst og vinterlilje, Klokkeblomst og piratfeen
Cd'er: Skæg med ord, Hr Skægs store drømme, Ramasjang hits 1+2, Danske disney sange, Roben & Knud,


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Søde ønsker :) er hun slet ikke til Frost filmen?
    Som den meget store disney fan jeg er, så må jeg altså sige at filmen hedder Klokkeblomst og vingernes hemmelighed og ikke Klokkeblomst og vinterlilje :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D