tirsdag den 8. april 2014

Tirsdagsfix // Grey Walls

Jeg har en forkærlighed for grå, som Mynthe siger, "Ihh mor, du elsker også bare alt hvad der er grå" Og ja det gør jeg jo nok, total yndlingsfarve! Jeg elsker især grå vægge og det udtryk de kan give til en bolig. Jeg er fan af at gøre sin boligstil til sin egen og så personlig som muligt - dét hjælper farver med til, om det er en enkelt væk eller hele rummet er selvfølgelig en smagssag.

Vi havde to grå vægge i den gamle lejlighed og jeg savner dem egentlig lidt. Vores nye stue er meget lille idet vi har taget et godt hak af den og lavet et soveværelse. Her er ikke så højt til loftet som vi er vant til, og der er et helt andet lysindfald, faktisk er her slet ikke så lyst grundet små vinduer der vender forkert i forhold til lysindfaldet, så jeg tænker at grå vægge kan virke meget voldsomt især til de to vægge som indrammer sofaen, så egentlig havde jeg droppet idéen om grå vægge, indtil igår. Vi har en smal væg i stuen som huserer dører til entréen og køkkenet med godt lys, dén skal være grå! Ifølge mig - kærestemanden sagde nej, som i nej, men men men, ham skal jeg nok få bearbejdet.. Han ønsker sig en stor abeplakat i stuen (???) men ja, så må vi jo gå på kompromis, noget for noget.. Tihiii..

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D