tirsdag den 4. marts 2014

Tirsdagsfix // Beton

Beton er næsten det nye sort jo, jeg er også fan!
Jeg har dog endnu ikke selv kastet mig ud i nogle projekter, jeg har købt alt ind, men jeg kan simpelthen ikke uden hjælp. Er I klar over hvad sådan noget beton vejer? Pyyyhhhh...
Min kære mand, min stakkels kære mand som altid finder sig i mine projekter har sagt at han nok skal hjælpe mig - en dag... Så jeg må vente lidt endnu, men bare det at han vil hjælpe er stort, jeg tror han er ved at være en smule træt af alle mine idéer, og især fordi de sjældent kommer alene. Han er nu sød. 

Jeg er lidt fascineret over hvor meget man egentlig kan lave i beton, en hurtig søgning på pinterest og alle idéerne kommer vrimlende. Jeg må snart igang! 


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Jeg har også helt forelsket mig i beton! Råt og alligevel så stilrent! :D
    Glæder mig til at se dine kommende projekter! Jeg går og venter på, at manden og jeg skal lave et sofabord i beton!

    SvarSlet
  2. sejt - held og lykke med projekterne, dem glæder vi os til at se :)

    SvarSlet
  3. Jeg leger selv med beton.
    Synes du bare skal kaste dig ud i det. Det er slet ikke så svært. Start evt. Med at lave et par lysestager så du ligesom får fornemmelsen for betonen. Og så må du bare prøve dig frem. Men pas på, man bliver nemt afhængig :)

    Mvh Mette

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D