torsdag den 20. marts 2014

Krammere til madpakken


Mon ikke der er mange andre mødre end mig der leder efter alternativer til rugbrøddet, til madpakkerne og din egen frokost? Kohberg er kommet med nogle nye fuldkorns sandwichbrød de kalder krammere, de findes i to varianter, Rugkrammere og solsikkekrammere, intet mindre end geniale til madpakken hvis du spørger mig, god størrelse og lækkert blødt selv efter flere dage i skabet.

Vi har fået lov at teste krammerne, og lad mig bare sige, Mynthe har spist rub og stub af sin madpakke hver dag i denne uge! Umiddelbart tror jeg rug krammeren (den på billedet) er vores favorit herhjemme, i hvert fald til madpakken. Mums. Mynthe elsker at hun ikke får rugbrød med hver dag, variation er godt, for ja, rugbrød kan altså godt blive lidt kedeligt i længden, og så er det jo fedt at have et andet sundt og godt alternativ.
Og et lille tip.. Hvis ikke du allerede ved det kan du faktisk finde en del gode og sunde tips til madpakken på Kohbergs hjemmeside

Produktet er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D