tirsdag den 11. februar 2014

Tirsdagsfix // Valentins dag

Uanset om man mener det er noget opreklameret amerikansk fis eller om det er en hyldest til kærligheden, ja så kommer vi altså ikke udenom dagen - nemlig valentins dag. 
Selv er jeg ikke tilhænger, og så alligevel.. Selvfølgelig er jeg det! Havde jeg været single ville jeg sikkert hade dagen, og jo, min kæreste kommer også med blomster uden en anledning, men der er nu altså bare et eller andet magisk ved de her dage.. Også selvom det sikkert er reklameindustriens værk at dagen nu er blevet så stor. Jeg plejer nu også altid at give en lille ting. En hyldest til kærligheden, til den man elsker. Ja ja ja, jeg er pladder romantiker.. Tihii.. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D