søndag den 23. februar 2014

Jeg søndags drømmer lidt..

Eames DAW // Arne Jacobsen standerlampe
Hay urtepotteskjuler // Lyngby vaser 

Drømme kan man jo altid - ikke?
Stolen er bare fin, aner ikke hvor den skulle være, men er altså alligevel lidt forelsket.. Lampen, suk.. den har jeg altid synes var mægtig fin! Urtepotteskjulerne.. Synes de er super fine, kunne godt bruge to, mindst. Men altså, er nok lidt nærrig når det "bare" er en potte.. Det må på ønskesedlen. Lyngby vaserne er bare SÅ fine.. Jeg har arvet en som jeg knuselsker, jeg kunne godt drømme om en nummeret mindre også.


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det var da slet ikke nogen dumme drømme. Jeg er også selv ret vild med vasen.

    SvarSlet
  2. Skønne drømme. Har hørt det er sundt at drømme! Personligt er jeg også kæmpe fan af Arne Jacobsens lampe. Vi har dog måtte nøjes med en "look a like" model, til vi for råd til den. Når vi har den sum penge til fornøjelser, ender det som regel med en længere familietur med drengene. Boligudstyr står desværre langt nede af listen.

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende - hvor fra mon?
      Herhjemme elsker jeg design, meeeeeen... pengene? ja de hænger ikke på træerne, og når vi endelig har nogen er det ikke ligefrem design de bliver brugt på :-P

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D