fredag den 21. februar 2014

Grønne fingre


Egentlig aldrig noget jeg har haft, men i takt med at alderen stiger, stiger lysten vidst også for det grønne. Minde fingre er i hvert fald blevet en del grønnere og lysten til at dyrke det grønne er også vokset.
Se nu bare her.. Mine første små spæde skud er ved at vokse sig store og flotte! Egentlig er det lidt fascinerende som ting sætter rødder og kan vokse videre igen og igen..

I år skal vi vidst kaste os ud i lidt sjov med cherrytomater og skoleagurker også, de sidste par år har Mynthe og jeg også sået, men mest blomster eller forspirret ting til Bedste T's drivhus, men i år tror jeg at vi skal forsøge selv - sådan rigtigt!


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Lidt grønne planter, gør en stor forskel. Jeg er vild med planter, og har slet ikke nok. Ville gerne have mere plads.

    SvarSlet
  2. Jeg har drivhus, højbede og en lille mark til kartofler, det går strålende udendørs... Indendørs er en anden historie.... Vi vove og påstå at jeg ikke engang kan holde liv i en kaktus... Min mor har altid en ny orkide med til mig, elsker orkideer men de lever desværre ikke ret længe herhjemme... Suk!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D