søndag den 12. januar 2014

Søndags pandekager - På den nemme måde!




I weekenden må der gerne snoldes lidt, Mynthe måtte bestemme og vi skulle bage en kage eller lave pandekager. Hun var snu, så hun valgte pandekager i håb om at kunne få en med på madpakke imorgen (og ja, selvfølgelig får hun det). Nå men os afsted for at handle, vi havde intet - og da vi så kom i netto havde de faktisk så en ny færdig shaker på tilbud, så den nappede vi - den var på bud til 15kr,- så meget billigere end hvis vi skulle til at købe æg mm. Og ja, indrømmet, jeg er fan af alt hvad der er hurtigt og nemt - eller.. næsten alt da!

Hedegaard dessert pandekage shaker, jeg var skeptisk, men de blev faktisk rigtig gode! Jeg puttede en lille smule ekstra vaniliepulver i inden jeg rystede. Utrolig nemt, bland to dele og ryst i lidt tid - og så på panden. Og noget jeg var især glad for var, at du ikke skal bruge smør eller andet fedtstof på panden. Smart!
Altså, læser du bagpå er de jo nok ikke synderligt sunde og der er da også et E nummer eller to, men, det tager vi nok ikke skade af indimellem, og slik og chips bliver der ikke rigtig spist herhjemme, så pyt. 

Og pandekagerne fyldes selvfølgelig med Oldemors hjemmelavet hindbærsyltetøj - verdens bedste, intet mindre!


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D