onsdag den 29. januar 2014

Nyt tv møbel og stillebens overvejelser..

Billeder fra pinterest
Faktisk tror jeg at min kære mand er ret så træt af nips, ja måske er det ligefør han hader det?! Ej.. Han sagde engang at han var glad for at jeg i det mindste ikke havde den der tøsede romantiske franske, altså.. det tager jeg som et kompliment og så kan jeg vel bare blive ved med at nipse videre - kan jeg ikke?

I forbindelse med omrokerings- og "sælg alt hvad vi ejer" runden herhjemme røg tv møblet også, og igår fik vi endelig købt et nyt. Det er såmænd bare Ikeas BESTÅ serie med højglans låger og uden ben - jeg skal have luft! Men så mangler jeg jo nips kan i nok se.. I skal selvfølgelig se bort fra tv fod, ledninger mm. Ledningerne bliver gemt væk og tv'et kommer op på væggen. Egentlig overvejer om vi skal sætte et enkelt skab mere på.. Pladsen er der og i forhold til verdenskortet, som jeg alligevel har opgivet at få ned, ville det nok være mere symetrisk hvis der kom endnu et skab..

Nå, men tilbage til nipsen! Jeg tænker et stilleben med lækre ting. (et stilleben, ja, en lille "plads" med flere pyntegenstande samlet) Men hvad er så det helt store spørgsmål? Først tænkte jeg bare på et par af kählers fine huse, men nu tænker jeg måske lidt større.. Hmm.. tænkt tænke.. Har du mon nogle idéer?


Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. En stor vase fra kähler med lange grene ville være flot i den modsatte ende af tv'et :) Men jeg er også meget glad for kähler ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også kæmpe kähler fan! Overvejer om jeg snart har får mange striber i mit hjem... tihii

      Slet
    2. Hvis du har nok striber fra Kähler har de jo også lavet Botanica serien som er vaser + urtepotter som er Kähler-agtig, men ensfarvet..og flotte farver!
      - Bare et lill fif fra én Kähler fan til en anden :)

      // Rikke //

      Slet
  2. Helt klart skab mere et og så og så en lækker opstilling med kählersager eller Kaj Bojesen fugle - der kommer de sødeste turtelduer til marts der ville stå så fint sammen med en stor kählersager; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Må overtale manden til et skab mere. Åh ja, trædyr! Og ja, kähler er altid et hit :-P

      Slet
  3. Bestå er så fint. Savner vores da vi måtte finde på en løsning til at skjule mangel på gulv (rev en indbygget reol ned i nyt hus og ikke penge til nyt gulv i hele stuen). En vase med grene og bloklys ville jeg nok sætte på bl.a. - og ja et skab mere vil skabe mere balance :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også virkelig overrasket over hvor fint det er! Øv, men ja - klart en billigere løsning end nyt gulv. Kender alt til de billige løsninger, og så man jo spare sammen til de lidt større ting ;-)
    Et skabe mere skal der vidst til ja!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D