fredag den 27. december 2013

Glædelig bag-jul

Et lille pip herfra.
Jeg håber at I har haft nogle skønherlige juledage med dem i har kære, spist en masse god julemad, fået nogle gode gaver og ikke mindst hygget en hel masse med jeres familier.
Her har vi holdt to jule, sådan er det jo med et delebarn - det hele er gået godt og Mynthe har vidst haft en fantastisk jul. Jeg selv ligger stadig på langs med en dum skulder, jeg var forbi lægen inden jul men de kan desværre intet stille op, mine piller hjælper ikke længere så nu venter jeg på en scanning på frederiksberg i næste uge, ret øv, især fordi smerter er så ekstreme at jeg ikke er noget værd ret længe af gangen - heldigvis har Mynthe fået en masse fine gaver hun selv elsker at lege med imens jeg kigger på fra sofaen.

Idag er store byttedag, men jeg tror vi venter lidt.. Der er intet værre end at stresse rundt som en tosset sammen med alle de andre nede i byen, nej så hellere blive hjemme. Imorgen napper vi måske en biograftur, kærestemanden arbejder alle dage både inden, under og efter både jul og nytår. Ikke særlig sjovt, men nogen skal jo tage læsset og han slap sidste år!

Vi nyder fridagene og det grå vejr indedøre med julefilm, julegodter og gode julegaver. Bedre kan det vidst ikke blive. Nyd dagene indtil Nytårs stressen melder sig.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig baghjul til jer også :)
    Og tusind tak for alle de godt juleideer gennem december måned.
    Det er sjovt at følge din blog.
    Mange hilsner fra Sisse

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde, dejligt nissebillede!

    - Anne

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D