søndag den 3. november 2013

Soft Gallery og Molo // Lidt mere lagersalg..

Man kan aldrig få nok vel? Altså nok af lækkert børnetøj i form af gode og kvalitets bevidste mærker! Som jeg skrev om tidligere på ugen er det jo store lagersalgstid lige for tiden - måske har du allerede besøgt nogle?
Jeg har fortalt om nogle af mine favoritter, her kommer endnu to - nemlig Molo og Soft Gallery.
Molo kender alle vidst efterhånden, det fine og farverige print og en masse stjerner. Mynthe gik meget i molo da hun var mindre, nu er jeg mere til det lidt afdæmpet tøj, men de laver altså stadig noget virklig fedt og lækkert overtøj, og på lagersalget er der virkelig en del penge at spare!
Soft Gallery er baaaare lækkert, men også dyrt, alt for dyrt hvis du spørger mig. Jeg ville aldrig smide så mange penge efter tøj til Mynthe der hurtigt får en plet eller to, eller måske et hul eller en tushstreg, ej! Børnetøj skal kunne bruges uden jeg behøver være over hende konstant med at hun skal passe på. DOG vil jeg sige, havde jeg pengene.. ja så ville Mynthe have en hel del mere af deres lækre tøj! Jeg har købt lidt brugt på trendsales, og ja - så er der altså bare mange penge at spare på deres lagersalg, så afsti afsted med jer!

Fredag den 8. november 13-16
Lørdag den 9. november 10-16
Lipkegade 28 st. tv., 2100 København Ø

Ondag - torsdag den 6-7 november 14-21
Fredag 8 november 14-18
Lørdag 9 november 10-17
søndag 10 november 10-16
Færgehavnsvej 35, 2100 København Ø


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig, det er SÅ fint, men det er altså mange penge... kender du prisniveauet til lagersalget? Så kan det jo være vi ses... :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D