lørdag den 23. november 2013

Hurtig løsning på en ny "plakat" // DIY




Vi skal have gæster i aften, og så vil man jo gerne have at ens hjem ser godt ud, og den plakat jeg har bestilt til vores store ramme i stuen lader åbenbart desværre vente på sig. En stor tom ikea ramme er jo ikke just det pæneste at kigge på - så jeg tænkte - hvorfor ikke lige lave noget hurtigt selv, så det ikke syner af et stort ikea logo. 

Jeg har skrevet et citat ned med en pensel, bare i fri hånd så det bliver lidt sjusket og derefter har jeg sprøjtet med en pensel for at få de neon malerklatter. Helt almindelig akrylmaling med lidt vand i for at få konsistensen tyndere. Jeg er faktisk ganske tilfreds, og det er langt bedre end en grim tom ramme. Det tog ikke meget mere en 10min. Hurra for hurtige løsninger! 

Det er til vores ene hjørne i stuen, et hjørne der ligger op til Mynthes værelse og ud til vores gang, hjørnet huserer vores Billy vitrineskabe samt vores rottebur, som altså er ret stort!!!! For at selve buret ikke skulle tage så meget fokus i stuen, (og nej, det er absolut ikke kønt, men på den måde er de hele tiden ved os og for mest opmærksomhed) har vi hængt en hylde op der kunne tage lidt af fokus'et og nogle billeder. Det er blevet lidt tæt det hele, men det fungerer i helheden og det er jo trods alt vigtigst! 


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. køb en ny ramme til din plakat og lad din selvgjorte hænge...hvor ser det godt ud...

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu jeres "rottehjørne" fungerer super godt! :-) Og ja, lad endelig dit eget værk hænge - det er simpelthen så flot!

    SvarSlet
  3. Enig med de andre. Den plakat du har bestilt skal virkelig være fed hvis denne skal pilles ned!
    Hjørnet ser fint ud

    SvarSlet
  4. Super god idé - det ser også lidt træls ud med en tom væg... Rottehjørnet er ellers fint!
    Jeg er forresten på udkig efter præcis samme reolløsning som I har, den fra Billy. Hvor meget kostede den opstilling I har købt?

    SvarSlet
  5. Fantastisk, kreativt og flot! :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D