fredag den 22. november 2013

Godt madpakke rugbrød



Vi har fået lov til at teste Kohbergs nye Kerne Godt rugbrød. Herhjemme ryger der en del rygbrød ned om ugen, frokost til jeg selv og så selvfølgelig til Mynthes madpakke.
Jeg elsker rugbrød, men jeg synes hurtigt man kan kører lidt surt i det samme og efter bare få dage bliver det smagsløst og kedeligt. Indtil videre har vi kun smagt Kerne Godt varianterne med majs og den med græskarkerner, og jeg er faktisk overrasket over hvor blødt og lækkert det virker selv efter flere dage og smagen er skøn. Den med majs er vidst både min og Mynthes favorit.
Louisa Lourang har nogle skønne idéer til madpakker i hendes seneste Madpakkebog, der er dog ikke meget med rugbrød - men der er idéer til pålæg og sammensætninger og det kan jo også sagtens bruges på det gode rugbrød.

Det kunne godt gå hen og blive en af rugbrødsfavoritterne herhjemme når det skal gå nemt når der handles, jeg elsker bagerens rugbrød, men jeg må indrette at der går længere og længere tid imellem vi køber det - tiltrods for at vi bor lige ved siden af en bager. Butikkernes rugbrøds udvalg bliver bare bedre og bedre!

Hvis du er nysgerrig efter at smage, så jeg lige at Netto fra imorgen har disse Kerne Godt rugbrød fra Kohberg til bare en 10'er :-) 

Indlægget er sponsoreret,
alle ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. ÅRH! SNYD fristes jeg næsten til at sige - ELSKER kernegodt, og ville ønske at nogle sponsorerede mit rugbrødsforbrug - især når jeg lige for tiden spiser det morgen, middag, aften, nat, frokost, som snack osv. :)

    Men ja, det er SUPER lækkert, og blødt - og det tæller altså her hos mig. Kernerigt og blødt. MUMS!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D