onsdag den 13. november 2013

Blog event hos By Lassen














I sidste uge var jeg så heldig at deltage i en blogger event hos By Lassen, en rigtig god aften hvor vi fik fortalt historier om Mogens og Flemming Lassen der startede det hele i sin tid. Kubus stagen i alle dens afskygninger kender de fleste, og har hidtil været By Lassens helt store omdrejningspunkt. Indtil nu. For nu er der nemlig nye produkter i butikken, du kan nu finde både lækkert flot og stilrent tapet, print i forskellige afskygninger fortolket og tegnet af Kristina Dam, disse print er ligeledes også trykt på nogle store lækre puder - Sidst men ikke mindst er der Frame produkterne. Et smart nyt opbevaringssystem i form af kasser der kan stables lige som man ønsker, de kommer i forskellige størrelser og farver og er intet mindre end fantastiske. De er skabt ligesom den kendte kubusstage, i samme form og materiale med den markante ramme, og knappen er faktisk en trykknap - altså er der mulighed for også at stable den ovenpå hinanden - genialt hvis du spørger mig. Jeg er allerede mega fan!

En god aften med skønne nyheder og ikke mindst en sjov udfordring af Kristina Dam i form af en lille workshop hvor vi selv skulle fortolke videre på hendes tegninger. Alle vores resultater blev forskellige, men alligevel med samme udgangspunkt.


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D