fredag den 11. oktober 2013

Ved I hvad dag det er idag?



Det er lille bitte Mynthes dåbsdag.. Tænk engang det allerede er 4 år siden præsten bad os forlade kirken og først komme tilbage igen til selve dåbsceremonien, fordi ungen ikke ville stoppe med at skrige - virkelig virkelig højt! 
Hun sov så også i næsten 6 timer efterfølgende, faktisk næsten fra hele festen.. Men sød og lækker i den kjole, det var hun sgu! Jeg er selv dødt i den, ligesom mange andre generationer i min familie, jeg elsker den tanke. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D