søndag den 13. oktober 2013

Støtter du knæk cancer? Jeg gør!

Vidste du at hver 3. person får kræft, og at der rent faktisk er 42 danskere der dør af sygdommen hver dag?
En grim og fæl sygdom der på en eller anden måde, berører os alle - hvad end vi er patient eller pårørende.
Heldigvis er den gode nyhed at flertallet kæmper den seje kamp, og vinder - vinder over sygdommen og får livet igen.

Tv2 har lige nu gang i en masse i forbindelse med det helt store tv indsamlings show der løber af stablen lørdag den 26 oktober til fordel for forskning mm. af kræftsygdommen.
Selvfølgelig kan man ikke bare sådan lige "knække cancer", men hvis vi alle står sammen kan vi gøre et ihærdigt forsøg. Jeg støtter. Bloggen støtter - og du kan være med!

Du kan støtte bloggens indsamling til "knæk cancer" lige her, giv dit bidrag - uanset beløbets størrelse vil hundrede tusindevis af mennesker være dig taknemmelig. Der kommer til at foregå en del "knæk cancer" her på bloggen, jeg har sat indsamlingens mål til 5000kr, når vi det beløb kommer der en lækker give away eller flere af stablen for de af jer der har valgt at donere. Og indtil da, kommer der hjemmelavede gaver fra min hånd, til en heldig donorer' for hver 500kr der bliver samlet ind.
Og nej, jeg kan ikke tjekke hvem og hvor meget der doneres, men i denne gode sags tjeneste tror jeg virkelig på at folk vil være reelle og ærlige. 

Støt pr sms med 50kr, ved at sende teksten KC 4316 til 1277
eller støt med betalingskort her cancer.tv2.dk/node/4116 

Du må sende lige så mange sms donationer du ønsker, og for hver donation får du "et lod" i gave konkurrencen, skriv blot dit navn for hver donation.

Har du doneret og støttet min indsamling kan du skrive dit navn under dette indlæg - Så er du med i den lille gave leg i den gode sags tjeneste!
(du kan se gaverne her)


Image and video hosting by TinyPic

9 kommentarer:

  1. Så er der send SMS. Er hermed med i din indsamling. Sikke dog en god ide. Lise

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide - har straks sendt en SMS ADD af sted. Det er noget, jeg gerne vil støtte op om. Har haft det alt for tæt inde på livet.

    SvarSlet
  3. Fedt initiativ! Jeg har hermed støttet... Min far tabte kampen mod kræft for en måned siden! Vi må denne sygdom til livs...
    -Pia

    SvarSlet
  4. Jeg støtter meget gerne! Har sendt en sms af sted!
    Min mor blev opereret for brystkræft i foråret og er i gang med kemo nu. Vi glæder os alle sammen til hun er helt ovenpå igen!

    SvarSlet
  5. Louise Nissen
    (navn noteret fra andet indlæg)

    SvarSlet
  6. Anonym - laerkevej@h-parkvej.dk
    (navn noteret fra andet indlæg)

    SvarSlet
  7. Gitte Manskov Hersom - hersom@mil.dk
    (navn noteret fra andet indlæg)

    SvarSlet
  8. Stina
    (navn noteret fra andet indlæg)

    SvarSlet
  9. Julie - j.rindom@gmail.com
    (navn noteret fra andet indlæg)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D