fredag den 18. oktober 2013

Baby Mynthe



Jeg smelter helt.. Se lige engang, sødeste lille baby Mynthe. Jeg husker slet ikke at hun har været så lille, og så mørkhåret? Det er nu sjovt at kigge gamle billeder. 
Beklager endnu et "minde" billede spam, jeg er stadig igang med min eksterne harddisk, jeg påtænker at finde en masse gode billeder og få dem fremkaldt til fotoalbums, det er nu en gang at alt er digitalt og man ingen rigtige billeder har.. Det må vi lave om på!


Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke? Nu er det snart din tur - det må være skønt! :-)

      Slet
  2. Sikke nogle skønne fotos af din nu store datter!! Er du ikke med i october photo Challenge mere?
    Hilsen en fast læser

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jo jeg er da, eller.. det er løbet helt af med mig! Må op på hesten.. altså altså :-P

      Slet
  3. Årh, en babynisse :D Hun ser vildt dejlig ud :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D