onsdag den 11. september 2013

Tidlig morgenhygge med nybagte boller




Billederne her er fra klokken 07.13 imorges - Jep! Klar ved morgenbordet med nybagte boller.. Mynthe valgte nemlig at stå op FØR ramasjang idag!!!! Behøver jeg sige at jeg er pænt træt og knotten idag? (især fordi jeg også var op 2 gange i nat) Findes der mon tigerspring i 4års alderen? Hold da kaje hvor er hun træls med seng og sovning lige for tiden.

Nå, men intet er så skidt at det ikke er godt for noget - imorges, til trods for tidspunktet, virkede arme og fingre nemlig nogenlunde og med Julies opskrift på nemme boller uden hævning i baghovedet, ja så kunne jeg  lige pludselig godt overskue at bage morgenboller - nu ret hyggeligt med sådan en morgen, og sørme om vi endda ikke nåede i børnehave før end normalt idag. Total win-win - eller, ej.. for jeg ligner et hængt kat med poser under øjnene der når mine knæ, mon ikk' jeg lige skulle nå mig en lur inden Mynthe skal hentes..

Mynthe har fået en ny og skide lækker højstol, mere om den meget snart!

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D