torsdag den 8. august 2013

Operation skrivebord // kontor

Jeg har sat kærestemanden igang herhjemme (igen vil nogen nok sige..!!) Men, jeg var træt af af jeg havde et lille bitte bord til at sy ved, være kreativ, skrive mm. Så efter en om rokering i lejligheden blev der plads til et dejlig laaaangt og stort bord til mig (og nå ja, Mynthe og manden kan også sidde med) - Han har kreeret, og jeg har malet - det er blevet super! Der mangler liiiige det sidste på væggen, lidt strøm og sådan, og SÅ flytter jeg ind. Skønt.

Til væggen har jeg lavet opslagstavler af korkplader, en slags moodboard hvor jeg kan hænge ting der kan inspirere eller blot glæde mig. To do lister samt billeder - mulighederne er mange.


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Sikke en smart ide med korkpladerne og hvor er det bare blevet godt:)

    SvarSlet
  2. Så fint, især med korttavlerne.
    Må jeg spørge til konstruktionen - det ser nemlig ud som om det kun er understøttet i hjørnerne...og pladen er ret lang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita, tusinde tak. Selvfølgelig må du det, selve pladen er understøttet i alle hjørner, men også på midten af et enkelt ben, netop for at undgå buer mm. :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D