søndag den 25. august 2013

Nu med skridttæller.. (som jeg synes tæller aaaaalt for langsomt!)


For første gang i mit liv har jeg idag afprøvet en skridttæller. Jeg var så heldig at der fulgte lidt forskelligt motions gear med til nutrilett pakken, bold, sjippetov mm. og blandt andet denne skridttæller. Imorges (liiiiidt sent) tog jeg den på, og drog så afsted på loppemarked nogle timer med en veninde. Da jeg kom hjem var det frokosttid og skridttælleren i midten på billedet viser resultatet dengang, så har vi ellers hygget herhjemme med dans musik spil mm. og da jeg kom hjem efter en handletur til Netto omkring kl halv fem viser det sidste billede hvad den så sagde.. Altså.. Der er jo sygt langt op til de anbefalede 10.000 skridt? Aber how to? ....
Altså, godt nok har min dag være lidt dum og stillesiddende, men så lidt skridt?!
Hmm.. idag kan jeg vidst godt skyde en hvid pil efter de maaange skridt - men jeg forsøger igen imorgen! Det må da kunne lade sig gi' sig? Synes sku' ikke er jeg SÅ stillesiddende..

Det er egentlig sjovt med sådan en skridttæller, den motiverer meget mere end man lige forestiller sig - jeg er meget bevidst om at den sidder der og kigger jævnligt.
Håber på at imorgen er en god dag, så jeg kan få gået en tur og forhåbentlig få det tal meget højere op...


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Det bruger jeg også i perioder hvor jeg synes det hele er helt ad h til. Desværre siger de nye tal at man skal op på 12000, og det kan godt nok være svært at nå med et kontorjob, skulle jeg hilse og sige.

    SvarSlet
  2. Ja sådan en skridttæller kan godt få en til at gå lidt mere. Jeg har en app på min telefon der hedder: Steps Mania den er rigtig sjov der kan man optjene div. trofæer det gør det endnu sjovere. og så kan man føje sine venner som også bruger den til. Det giver gerne lidt konkurrence min datter og jeg vi konkurer i hvert tilfælde lidt hver dag.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D