onsdag den 3. juli 2013

Vi tester.. Pickwick is the



Pickwick er kommet med en ny og forfriskende sommernyhed, is the. Et brev med the, til at komme ned i et koldt glas vand. Tre forskellige smagsvarianter, Hindbær, fersken og ananas. Vi har smagt dem alle, ferksen er helt klart favortitten - dog har vi fordoblet trække tiden.
Når det så er sagt, så er det ikke lige min favorit drik må jeg jo nok indrømme, men Mynthe elsker det. Og da det er sødet med stevia istedet for sukker, er det jo meget bedre for børn en sodavand, saftevand og almindelig isthe. Mynthe har aldrig fået sodavand, jeg ved ikke engang om hun har smagt det faktisk, boblerne skræmmer hende vidst lidt.. Saftevand der imod, hvis hun fik lov kunne hun drikke det hver dag. Det er rart at have fundet et lidt sundere alternativ hun er lige så glad for.

Måske du kunne tænke dig at smage isthe'en selv? Så kig med her på bloggen kl 12. - for så for du nemlig muligheden for at vinde hele 6 poser isthe, så kan du selv smage og bedømme.

Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D