mandag den 15. juli 2013

Tegnekuffert til ferien // DIY






Mynthe elsker at tegne og være kreativ, og hvad er mere passende end at lave en hyggelig ferie kuffert med en masse ting der kan bruges i timevis.
Egentlig overvejede jeg at hun kunne få den i fødselsdagsgave, men igen, det er jo nu her i sommerferien den ville være genial både for hendes og vores skyld - det er ikke altid lige sjovt at være ene og alene barn i et sommerhus fyldt med voksne. Så her er underholdningen i hvert sikret til mange mange timer!

Farvede papirer, linialer, skabeloner, notesbøger, klistermærker, tuscher, farver, saks, lim og meget meget mere - alt hvad man har brug for og synes er helt fantastisk når man er en pige på snart 4 år!

Det er en super nem og god idé, skal I på ferie inden længe kan du nemt gøre mig kunsten efter - det eneste du skal er blot et smut forbi Søstrene Grene og/eller en Tiger. - Måske har du endda mange af tingene liggende hjemme i skufferne. Jeg har pyntet den med lidt forskelligt tape og klistermærker, det kan man jo selv vælge som man har lyst.

Indlægget her er planlagt 
Jeg svarer på¨kommentarer mm. når jeg kommer hjem fra ferie :-)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Det er en god idé. Måske en idé til Emilie, men jeg skal skynde mig, for vi rejser på lørdag.

    SvarSlet
  2. Hvor har du fundet bogstavs klistermærkerne?;)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet fin! Ville gerne være pige hjemme hos jer :-) Er sikker på den nok skal blive et kæmpe hit!!

    Hilsen Louise Siri

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D