onsdag den 10. juli 2013

Hvor blev strandvejret lige af?


Og her, lige som vi skulle have været på stranden idag, skifter vejret selvfølgelig til koldt og blæsende! Øv også.. især Mynthe var øv, hun har nemlig været så heldig at få lov at teste noget nyt og lækkert strandlegetøj - selv jeg synes det er pænt!

Det er Quut serien af strandlegetøj, fra penesco trading der står bag, og det virker super lækkert - nu glæder vi os bare til at få det i brug. Forhåbentlig bliver det godt vejr i næste uge når den står på sommerhus ferie :-)

Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D