fredag den 24. maj 2013

Grøn veggie // Opskrift



Man skal jo følge med på moden, også i forhold til kosten - og her omhandler moden lige pt det helt nye og hotte tiltag, LCHF, en ny kur, eller nærmere en livsstils ændring hvor man fokuserer på færre kalorier og mere fedt, af den gode slags altså! Nå men den dille er jeg nu ikke helt hoppet på, men dele af den synes jeg er helt fantastisk - blandt andet de grønne veggies. Nogle af dem er dog liiiige grønne nok til mig, så jeg har eksperimenteret lidt og fundet frem til nogle jeg selv kan lide og som stadig er sunde og gode! 

Her en af favoritterne..
En god håndfuld spinat
En stor humpel agurk
4-5 jordbær
Lidt mynte blade
Og en halv - til en hel appelsin som saft. 

Jeg blendede det hele godt i nogle minutter og så er den ellers drikkeklar! :-)


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Mums! Hvor ser det lækkert ud :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D