torsdag den 11. april 2013

Jeg tester.. Face & Body oil fra Body Nordic

Eksperterne lover silkeblød og smidig hud. Olie er det nye hit og hos mange har det allerede erstattet bodylotionen, især fordi olien kan bruges til meget mere end en creme kan.

Body Nordic's Face & Body oil er en universal olie der dækker hele familien behov, alt fra hårolie, ansigtsserum, kropsolie, neglebåndsolie, makeud fjerner, fodbad, barbering, stylingprodukt, i badekarret hos ungerne mm. Olien er økologisk og naturligvis parabenfri og uden duft. Den indeholder jojobaolie, sesamolie og E- vitamin. Olien bevarer fugtigheden i huden og modvirker udtørring.

Jeg har nu i løbet af 14 dage, prøvet den nogle gange på kroppen og i ansigtet, samt på neglebåndene. Til kroppen må jeg indrømme at jeg synes det er ret besværligt og at det fedter rundt (måske er det bare mig?!) men men men, jeg er begyndt at bruge den dagligt istedet for håndcreme og mine hænder samt negle er så fantastisk fine - selv Mynthes vintertørre og sprækkede hænder kan man se en klart forbedring hos, fantastisk! Overvejer om jeg skal forsøge mig med lidt olie i spidserne på mit hår, tror de ville takke mig :-)

Hos Body Nordic kan du også finde en ny ansigtscreme hvis du står og mangler? De har en masse lækre produkter til yderst fornuftige priser. Og bedst af alt - lever de ikke op til dine forventninger, kan du få dine penge retur. Men tro mig, du bliver ikke skuffet..

Husk du kan vinde en super lækker natcreme fra Body Nordic, ved at deltage i min give away som slutter allerede nu på søndag.


ndlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Alle snakker om body oli, måske jeg skulle tage mig sammen og prøve det :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D