søndag den 21. april 2013

En ny børnehave kræver da nye forårs ønsker til garderoben - gør det ikke?



Termosæt fra Mikkelline // Regntøj fra Ticket to Heaven
Hummel softshell // Molo teddy fleece // Mini A Ture forårs jakke


Altså, en ny børnehave kræver vel en ny garderobe? Tihii.. Undskyldninger er der der nok af ikke?
Ej, sådan helt seriøst skal Mynthe faktisk nærmest have en hel ny garderobe, hun vokser og vokser - jeg fatter det ikke! Flere centimeter om måneden her på det sidste.. Hun er altså kun 3½ år men har lige rundet de 109cm.. Men okay, Farmanden er også gevaldig høj, så hun har det jo nok derfra :-)

Her er nogle af mors favoritter, alle i Lilla'e nuancer da det er den eneste farve Mynthe og jeg altid kan blive enige om, så det er så nemt med det.
Jeg tvivler på at det hele bliver købt da børnepengene ikke rækker helt så langt, men man har jo lov at drømme ikke?


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D