søndag den 31. marts 2013

Skal du mon have nye solbriller eller et lækkert sommerhår? // vindere




Jeg beklager virkelig ventetiden, påsken har taget en del hårdere på mig end forventet - så tiden er blevet brugt en del anderledes end normalt. desværre.

MEN, jeg har fundet nogle vindere - jeg har igen brugt random.org og talt og talt, lidt dobbelt kommentare gjorde det ekstra sjovt at tælle igen og igen, heh.. Men det lykkedes da til sidst. 


Hende der skal have nye solbriller her til forårssolen er heldige Mille (mille1000fryd)
send mig en mail med din adresse og et link til de briller du ønsker
Tillykke

Hende der skal have smækre lækre sommerlokker er Riks (cupcake-stylisten)
ligeledes, send mig din adresse - så får jeg sendt produkterne afsted til dig
Tillykke


Tak til alle jer der igen ville lege med, det er skønt I gider





Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Jeg vandt, jeg vandt, jeg vandt!!!! Ej, hvor er jeg glad!!! Har faktisk li siddet og gloet på mit hår i påsken og tænkt; pinligt at du ikk plejer det noget mere....dét må være held eller telepatiske evner (eller noget!)...Fedt.....
    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    ps: - burde jeg til slut nævne at jeg er glad for præmien? hihi

    SvarSlet
  2. Wheee hvor er jeg bare super glad!!! Fedt fedt fedt med nye solbriller til (forhåbentlig) alle de kommende skønne solstråler vi skal have i foråret og sommeren! Jeg sender dig fluks en mail!!!!

    JUBIII!!!

    Kh Mille

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D