mandag den 18. marts 2013

Jeg tester.. BC fibreforce fra Schwarzkopf

Har du et ødelagt og spaltet hår, der har mistet glansen? Så lover Schwarzkopf guld og grønne skove med deres nye serie BC fibreforce - Men er det mon sandt? 

Schwarzkopf garanterer en markant forbedring af dit hår inden for 4-10 ugers brug af produkterne.
Jeg har nu brugt produkterne i en lille måned, og ved I hvad? Det virker sgu'! Altså, resultaterne kunne godt være bedre, måske de også ville have været det hvis jeg havde brugt produkterne i fulde 10 uger - hvem ved. Men, mit hår er flot og silkeblødt, jeg er total forelsket i den der spray conditioner, den er genial til mig som ellers ikke rigtig har kræfter til altid at rede mit eget hår - og bedst af alt, jeg kan selv åbne produkterne, det lyder måske latterligt men det er alfa omega for mig, I er slet ikke klar over hvor mange shampoo bøtter jeg har kaseret i tidens løb fordi jeg med mine dårlige fingre ikke selv kan åbne dem, det kan jeg nu!
Jeg indrømmer, prisen er pebret - og jeg ved ikke helt om jeg ville ofre det selv på alle produkterne, men én ting er sikkert, spray conditioneren er fast inventar hos mig fra nu af.

Serien består af disse fire produkter, til en samlet værdig af lidt over 700kr.

Kig her, hvis du selv kunne tænke dig at vinde et samlet produkt sæt til dig selv og dit måske lidt slidte hår? 


 Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Det er så dejligt at få nogle produkter der endelig virker og samtidig ikke kræver en værktøjskasse for at åbne dem. Jeg har selv mine problemer med at bruge mine arme og har langt slidt hår der kræver sit. Jeg har deltaget i din give away og håber virkelig at de højere magter er med mig.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D