søndag den 3. marts 2013

De blå vægge tager form..




Æhhm ja! En del mere blå end jeg i virkeligheden nok havde forestillet mig.. Kærestemanden fik lov at vælge, eller.. nej, han blev sendt ud efter maling med en sådan ca. ral kode i en specifik farve gruppe - altså kendte han kategorien. Men faktisk er det nu egentlig blevet ret godt.
Malertapen er fjernet og bordet er rykket tilbage på plads, nu mangler der bare lidt pynt på væggene, jeg skal nok vise et før og efter billede når det er på plads.
Og tænk engang, hvor er man da bare velsignet når søde veninder kommer og maler for én, tak!


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Super fin farve - og for dælen, der skal ikke rystes meget på hånden med så smal en tape, haha.

    SvarSlet
  2. Ja ikke? Når først man lige har vænnet sig til den altså.. Ha ha!
    Tricket er vandrondeller :-P
    Faktisk tog tapen lidt af malingen af nogle steder, så har stået med tungen MEGET lige i munden og malet med en lille bitte børnepensel for at få det så lige som muligt.. heh..

    SvarSlet
  3. Perfekt farve. Kunne man evt få en farvekode?? Mangler lige netop den til min søns værelse :-)

    KH
    Betina

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud :D skøn farve!!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D