fredag den 8. marts 2013

Boligindretningen - så godt som på plads!

Her kan I se hvad valget i sidste ende, endte ud med. Egentlig havde jeg nok forestillet mig noget andet - men et godt tilbud på den blå avis gjorde at det endte sådan her - og jeg er faktisk suuuuper glad for det indtil videre. Vi har ikke brug for en sød lille hyggekrog, pænt ja, men da vi har en sofa til 7pers. og derfor aldrig ville bruge det, Og eftersom Mynthes værelse ligger lige ved siden af behøver hun heller ikke en hygge/lege krog. Det vi havde aller mest brug for var opbevaring, så derfor denne løsning.
Billy reoler i massevis, med halve låger således at rodet kan gemmes væk og pynten vises frem.

Reolerne er på plads, hurra for min fars store bil og min onkels stærke arme - Og ikke mindst hurra for den flinke flinke mand der ville sælge mig hele molevitten for bare 350kr. Hurra for den blå avis siger jeg bare, ikke at Billy skabene er dyre i sig selv, men findes der noget bedre end at gøre en god handel?

Om løsningen overlever på sigt ved jeg endnu ikke, men for nu er jeg ret tilfreds! Nu skal skabene bare sættes sammen i toppen, så det står snurre lige og så kommer alt det sjove, nemlig at indrette skabene.
Tuuusinde tak til alle jer der ytrede jeres meninger i kommentarer til de andre indlæg om hjælp til boligindretningen. Tak.


..Og se venligst bort fra rodet i gangen, sådan er det når der males og flyttes rundt og man ikke helt kan så meget selv. 


Image and video hosting by TinyPic

13 kommentarer:

  1. Hold nu K... Det var billigt.... Sikke et kup. Elsker hurtigheden fra tanke til handling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Er også stadig helt overrasket! Og han hjalp endda med at bære og pakke bil :-)

      Slet
  2. - og tak til mig! :P

    Det ser virkelig godt ud! Håber næsten at få mulighed for at få noget lignende i en ny lejlighed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tak til dig! Du hjælper altid med beslutningerne - tænk engang at jeg endnu ikke selv kan.. Heh..

      Slet
  3. Sikke en fin løsning. Må jeg være så fræk at spørge hvad de to sider måler? Kunne lige bruge sådan et skab i et tilsvarende hjørne! Rigtig god weekend og tak for en hyggelig blog. Mvh. Unna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? :-)
      Selvfølgelig må du det! Der store skabe måler 80 hver og det lille 40, men her hvor det er samlet til hjørne i en vinkel bliver målene i alt ca. 136x136cm :-) (højden kan du selv vælge, oprindeligt 202 men der er mulighed for at bygge højder på)

      Selv tak, dejligt du læser med :-)
      God weekend

      Slet
  4. Super fint og tak for inspiration. Her mangler vi også opbevaringsplads må man sige. Dog må jeg nok kigge efter en anden løsning. Men hvor fungerer det fint hos jer. Rigtig dejlig weekend. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kræver en del vægplads at gøre sådan her, men det er nu smart fordi det ingenting fylder i dybden som et rigtigt vitrineskab ;-)
      Jeg håber du finder en god løsning hjemme hos jer til opbevaring.

      Slet
  5. Hvor fint! Det er da en rigtig fin løsning, og en fantastisk pris!

    Og rodet i gangen...er det ikke det, der viser, at der står et rigtig menneske bag bloggen :D Det er det for mig. Og jeg har tid rod i gangen, og det kræver hverken omrokering eller andet, det dukker bare op :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, fantastisk pris - og så er løsningen i mit hoved liiiiige det bedre når jeg tænker på prisen ;-)

      Ha ha, jo du har da så evigt ret! Men så er jeg VIRKELIG et rigtigt menneske, for hold da op, jeg lever nærmest i rod konstant, heh.. tiltrods for at jeg faktisk er ret så perfektionistisk og med god ordenssans, så er jeg også et kæmpe rodehoved - mærkelig kombination! :-P
      Og ja, rod dukker altså bare op, især når man har børn!

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D