onsdag den 27. februar 2013

Overvejer at male...

Jeg overvejer at male. Eller.. Rettere sagt, jeg HAR overvejet - og nået til den konklusion at selvfølgelig skal der males! Vores lejlighed er meget hvid i hvid, og vi er endnu ikke kommet helt på plads efter flytningen - ting tager ret lang tid når man som mig, ikke kan så meget selv (og skifter mening konstant!) Nå, men et par skønherlige veninder har lovet at hjælpe mig med at male. Fantastisk ikke? Dét der med at spørge om hjælp udefra, er måske faktisk slet ikke så slemt, som jeg altid har gået og troet.. Det har taget mig nogle år, men jeg er ved at lære det - og ved i hvad, det er sgu' slet ikke så farligt, grænseoverskridende og ydmygende som jeg ellers gik her helt alene og troede...

Nu sidder du sikkert kun og tænker på farven? Jeg har været rigtig meget i tvivl, men jeg tror at valget er endt med en lidt lys petroleums blå for at give det hele lidt kant. "Pyntningen" på væggene skal også være helt anderledes, og jeg har en klar idé om hvad jeg ønsker mig - men nu ser vi hvad der sker!


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Lyder spændende, glæder mig til at se resultater. det gør du nok også ;0) ha ha

    SvarSlet
  2. Det kan være svært at bede om hjælp... Kender det fra mig selv! :-)
    Glæder mig til at se hvad du finder på!
    Kram Connie.

    SvarSlet
  3. skønt med nye skønne farver på væggene, har selv en petroliumsblå i mit køkken og kan klart anbefale grafital malingen fra beck og jørgensen hvis du samtidig vil have lidt effekt i malingen..

    SvarSlet
  4. Lyder spændende. Jeg vil glæde mig til at se resultatet

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D