fredag den 1. februar 2013

Jeg er ellers ikke til plastik, men...


.. min vindueskarm ser nu altså lidt mere hyggelig og frisk ud med lidt ekstra pynt, plastik eller ej.
De blomstrer altid fint og skal ikke have vand, total win win situation, for det der med at huske og vande blomster er ikke min stærke side. Jeg er stadig lidt i tvivl med kunstige blomser - om det nu også liiiige er mig, men altså, nu får de lov at stå lidt og så ser vi, men indtil videre får de da smilet frem hos mig og de passer jo bare perfekt i farven. Jeg er begyndt at blive ret så glad for den sarte støvet rosa farve, mums mums, måske lidt tøset - meeeen.. nu er vi jo altså også overtal af tøser herhjemme, 3 mod én, hvis vi altså tæller Svea med!

Hvad tænker du om plastik pynt - Har du nogle kunstige blomster/planter derhjemme, eller er det lidt for 'oldemor' agtigt?

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke overbevist om kunstige blomster, selvom det selvfølgelig er nemt. Det minder mig lidt om stilen i min bedstemors vinduer. Men jeg synes nu din vindueskarm er rigtig fin. Er vild med de rosa vaser. Hvor er de fra?

    SvarSlet
  2. Uha..jeg har altså hellere en tom vase end plastikblomster;) jeg er bare ikke gode venner med dem:)
    Hav en god weekend!
    Hilsen fra
    Sanne

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke noget imod plastik blomster, hvis de selvfølgelig er lavet flot. Især, hvis de står oppe eller lidt væk, så man ikke kommer helt tæt på og kan se de er knap så rigtige, som de måske burde være ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D