torsdag den 7. februar 2013

Hold nu k*ft det er smart! - Tøjstempel..



Okay, havde det været for 4 år siden havde jeg måske nok synes at det var latterligt og unødvendigt, men NU, 'armen altså jeg er solgt! Det er fand'edeme smart hvis jeg selv skal sige det - og det skal jeg jo. 

I kender godt det der med at ungernes tøj konstant bliver væk i vuggestuen og børnehaven? Det er næsten hver uge Mynthe har mistet noget eller fået noget en anden piges ting med hjem. Egentlig kræver de fleste institutioner vidst faktisk at der er navn i tøjet, men come on, hvilken mor sidder lige og syr navn i ALT tøjet? Ikke mig i hvert fald.. Men se nu her, det her skide smarte stempel der lige har forenklet mit liv helt enormt.
Tøjstempel forhandler stempler til brug på tekstiler mm. hvilket gør det en hel del nemmere at holde styr på ungernes tøj, sko, yndlingsbamser og meget andet. Det jeg godt kan lide er at du helt selv kan vælge hvad der skal stå på dit stempel, og du kan endda også selv vælge skrifttype. Hvis stemplet opbevares korrekt virker det igen og igen og tørre ikke ud. Når navnet er stemplet i tøjet kan det vaskes som alt andet normalt tøj på både høje og lave grader uden at tage skade. Selvfølgelig vil det med tiden svinde mere og mere, men.. der går mange vaske til - og ellers kan du jo altid stemple igen. Dog synes jeg egentlig ikke det gør noget, for jeg sælger tit ud af Mynthes tøj eller giver det videre til Mynthes lille bonus kusine, og så gør det jo ingenting at navnet er forsvundet igen. 

Sponsoret indlæg eller ej, jeg er vildt imponeret og vil klart anbefale det til alle på min vej!

(Måske har det vakt din interesse? Hvis du skynder dig, er det lige nu på tilbud. Se meget mere her, hvor du kan læse om produktet og finde frem til hvor det forhandles i nærheden af dig)

"Jeg har modtaget dette produkt som en gave, 
for at teste og anmelde det, mine meninger og 
holdninger er helt og aldeles mine egne..."
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Jeg istemmer FUUUUUCK det er smart!!!
    Måske en smule dyrt når man har 3 børn, men ved du hvad(?) man kan jo også vælge sin adresse, efternavn eller mobil nr. :)

    SvarSlet
  2. Super smart. Som pædagog må jeg bare sige at det med navne i ting gør livet meget nemmere for både børn, pædagoger og forældre. Som mor er jeg også vild med ideen om ikke at skulle sy navne i alle ting. Da mine egne var små købte jeg en kuglepen som var beregnet til at skrive i tøj og som kun tåle maskinvask igen og igen, så med den kunne der også forholdsvis nemt sættes navn i tøjet, men et stempel ville helt klart have været hurtigere

    SvarSlet
  3. Det er rigtig smart, så det forleden dag, da jeg var inde i en børne butik for at hente kataloger til min svigerdatter, som venter sig til sommer, så det bliver rigtig hyggeligt...

    Sådan noget smart noget havde man ikke da mine var små og alle de andre skønne sager jeg stødte på, ærgrede mig over det ikke var nu man lige skulle have en bette en med alle de fine sager.
    Men mon ikke jeg kommer til at forkæle mit barnebarn en smule.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Har du prøvet at vaske tøjet med stemplet direkte på stoffet?
    Jeg købte sådan et stempel for nogle år siden. Det lovede guld og grønne skove og ingen afsmitning på tøjet heller ikke efter vask. Det var bare ikke helt sandheden. Derfor er jeg interesseret i at vide om dit stempel holder efter vask og ikke smitter af på tøjet?
    Det er nemlig skide smart, hvis ellers det virker som det skal.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D