tirsdag den 29. januar 2013

Verdens nok bedste chokolade!



Op til jul fik kærestemanden min, en kæmpe kurv fra en kunde med alle mulige godter, bla. denne chokolade - jeg kan simpelthen ikke forklare hvad den smager af, andet end den var himmelsk. Ikke hvid, ikke lys, ikke karamel, nej nok nærmere sådan en blanding måske - uden at være for sød. Ét stykke (ej okay, måske to) og så var sukkertrangen og lysten til noget sødt væk.
Der er bare ét problem.. Jeg har aldrig før set denne chokolade og aner simpelthen ikke hvor jeg kan købe den.. Er der mon nogle af jer der kender til den? JEG.MÅ.HAVE.MERE!

Image and video hosting by TinyPic

12 kommentarer:

  1. Har ikke set den før, men en hurtigt googlesøgning viste, at den blandt andet kan købes hos delikaten.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, tak :-)
      Er nu mest ude efter en rigtig butik - på nettet er man nok tilbøjelig til, hurtigt at købe mere end én plade ;-)

      Slet
  2. Uhhm det må jeg prøve.. jeg har som noget nyt fået en tand som skriger efter chokolade.. og lidt luksus er ikke af vejen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var SÅ godt! Mundvandet løber helt, bare ved at tænke på det.
      Og nej, når det skal være er det altid rart med lidt luksus - i hvert fald i beskedne mængder ;-)

      Slet
  3. Valrhona er et meget anerkendt chokolademærke, som blandt andet er supergodt at bage med. Jeg vil tro, at du kan købe det i et velassorteret supermarked. Herudover ved jeg, at min veninde køber det hos bagetid.dk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, har haft tjekket bilka og superbedst - måske irma?
      Må på jagt! Tusinde tak :-) Og ja, fik også noget bagechokolade derfra, mums det var også godt!

      Slet
  4. http://www.vildmedvin.dk/valrhona-dulcey-85-gr.aspx <-- det kan du se.. Dyrt synes jeg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op ja, okay - det må høre til sjældenhederne så, men det var ellers virkelig virkelig godt! :-)

      Slet
  5. Det kan fås en del billigere end herhjemme på denne hjemme side http://www.geniesserdepot.de
    Man skal så købe en del, men mon ikke også det blir brugt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jo - men er det så ikke der at det bliver farligt? ;-)
      Tak :-)

      Slet
  6. Hej Camilla

    Vi har sendt dig et par mails - måske er de røget ind under 'spam' :-0

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså hvor underligt! Hader det spamfilter..
      Nå, men jo sikkert - tjekker lige :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D