tirsdag den 22. januar 2013

Rødbede muffins




Nybagte muffins med rødbede og chokolade. Idéen er overhoved ikke min, langt fra faktisk - den er tyvstjålet på Instagram for længe siden, jeg kan desværre bare ikke huske fra hvem. Opskriften er improviseret, som alt andet der laves herhjemme. En grund opskrift på en lys muffin, tilføjet lidt vaniliesukker, og så ellers to mellemstore revne rødbeder og 50g hakket mørk chokolade. Grundopskriften er venlig, den er nemlig uden ret meget smør og sukker, og med groft hvedemel. Jeg synes de smagte skønt, lune - kolde er de nu ret kedelige.. Mynthe synes ikke de var synderligt spændende, men hun er absolut heller ikke kageelsker, men smage det ville hun! Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D