tirsdag den 22. januar 2013

Forkølelse? - Nej tak!

Dengang jeg var lille blev jeg proppet med biostrath, i ved - de der dråber man kom i sin vand, mælk eller saftevand? Jeg husker det tydeligt. 25 dråber ned i min røde saftevand, jeg husker det nu ikke som noget slemt - og så vidt jeg husker, holdt det ved i mange år. Men om det holdte forkølelsen væk, ja det husker jeg så altså slet ikke!

Jeg er så heldig at jeg har fået lov til at teste Echinacea, et naturmiddel fra A.Vogel som skulle styrke immunforsvaret så man undgår virus og forkølelse. Ja tak! Ikke at jeg selv er synderligt ramt af den slags (7-9-13) MEN, med et børnehavebarn og en mand der har let til forkølelser, så falder det i rigtig god jord og vi er allerede godt igang med produkterne.


"Jeg har modtaget dette produkt som en gave, 
for at teste og anmelde det, mine meninger og 
holdninger er helt og aldeles mine egne..."
- Se min reklamepolitik her


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D