søndag den 14. oktober 2012

En smart lille hjælper..


En lille huske-hjælpe-opnå dine mål-idé, bare en lille en men med en enorm virkning. Jeg har altid tusinde projekter igang på samme tid og endnu flere i hovedet der venter på at blive forløst, måske hvis man satte sig et ugentlig/månedligt mål, at man så rent faktisk kunne nå de ting man gerne ville? Altså at man færdiggjorde projekterne inden man påbegyndte nogle nye?

Jeg synes i hvert fald at idéen er brand smart, men om den fungerer i praksis vil tiden jo så vise..
JEG skal i hvert fald have lavet mig sådan en lille fætter her!

Billede fundet på google

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hvor er den smart og noget mere fiks end det stykke A5-papir jeg plejer at lave mine TO DO-lister på ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?
      Jeg har gule post it's hængende overalt, det her er trods alt et lidt kønnere syn! :-)

      Slet
  2. Vil bare lige sige at det er SÅ dejligt du ikke har lukket bloggen ned pga de dumme hoveder på kommunen. Tag kampen op, det kan simpelthen ikke passe at forventningen er at sygemeldte skal gå fuldstændigt passive rundt uden nogen form for livskvalitet. Især når de har børn! Kram til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde søde Julia, tak for din kommentar :)
      Havde det ikke været fordi jeg lagde "mit liv" på bloggen, havde jeg nok aldrig fået klaget! Og ja, de dumme hoveder skal sq' ikke tro de kan bestemme over mig..
      Kram tilbage til dig, og baby pigen i maven - hvor er det bare dejligt for jer, er sikker på at Otto bliver en fantastisk storebror!

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D