mandag den 16. juli 2012

Min nye bedste ven og min tidligere bedste ven


Holy Moly, hvordan i alverden har jeg nogensinde kunne leve uden en overlocker?
'armen altså! Det er jo genialt, intet mindre.
Desværre er det ikke min, jeg har fået lov til at låne den af en kær veninde for lige at få prøvet det af, faktisk har jeg aldrig syet på en overlocker før - og nu vil jeg aldrig være foruden!
Elsker den, det kører bare derudaf og er super let jo? Den gør alt arbejdet for mig.. I'm in love!
Men hold da kæft noget lort at tråde, halleluja for vejledningen.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D