mandag den 9. juli 2012

Den første cirkus tur




Igår eftermiddags gik turen i cirkus. Op på cyklen og afsted.
Det var Mynthes "første gang" og jeg havde godt overvejet om hun var for lille, men rabatkuponer fra børnehaven og en gratis børnebillet gjorde at samvittighedens sagtens kunne tillade at vi gik derfra før tid, hvis det var for voldsomt.
Men ren og skær succes. Næsten da. Da musikken gik igang kom "ulykkeligheds mundvigen" (kender i den?) - og så råbte pigebarnet ellers jeg vil hjeeem, moaar jeg vil ud.. Men efter lidt holden i hånd og snak så var det nu meget sjovt alligevel - der var jo trods alt ballarinaer :)
Så vi klappede løs resten af tiden.

Cirkus Baldoni - Intet ophidsende for voksne, men klart et besøg hver for de helt små børn.
Om et års tid er hun nok klar til Benneweis.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Ja sådan reagerede Amalie også her, men det var så fordi musikken var voldsom høj, derfor fik hun hørebøffer på det hjalp.

    SvarSlet
  2. Så var det måske på vej hjem fra cirkus, at jeg mødte jer i går :-) ?

    Kom til at tænke på, efter jeg så jer... Skal du starte på multimediedesign igen efter sommerferien, eller gik det ikke, dig og studiet?

    Kh Helene

    SvarSlet
  3. Helene, ganske rigtigt - det var på vej hjem fra cirkus (og efterfølgende lidt mad) du mødte os :)

    Jamen altså, Nej desværre. Jeg er stadig (!!!!) igang med at blive udredt, det trækker åbentbart ud. Det er super træls, men sådan er reglerne desværre i fothold til kommune/skole/hospitals systemet.
    Men så går tiden med genoptræning og hyggearbejde i stofbiksen, så lidt for jeg da lov at lave :)
    Håber det er gået godt med dine eksamener og kan nyde sommeren med god samvittighed.
    Knus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D