fredag den 8. juni 2012

Rosinboller med pynt


Mynthe har sidste dag i vuggestuen idag, ja tænk engang hvor tiden går! Snart skal hun starte i børnehave, samme sted godt nok, så hun kender det, men alligevel - min lille pige, et børnehavebarn? Så er hun altså blevet en stor pige..

Nå men, hun skal jo dele ud - helst noget lyserødt sagde hun. Tænke tænke tænke, jeg er ikke ret meget for kage til vuggestuebørn nemlig.. Men lidt sødt blev det da til. Rosinboller med glassur og en enkelt vingummi på toppen, rent og skær pige lir' - mon ikke de hitter?
Jeg håber.

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. De så veldig flotte ut. Alle blir nok fornøyd.

    SvarSlet
  2. De er da super flotte.... ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  3. Det er da en super idé - det skal nok blive et hit :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
  4. De hitter.... og hvor ser de da lækre tøsede ud... Ren prinsesse.

    SvarSlet
  5. Hvo r er det bare en sød og fin idé :o)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D