søndag den 1. april 2012

Weekendtur med Fufar og T

Mynthe er på weekend med Fufar og T, de er i sommerhus med nogle venner og deres børn. Det er første gang Mynthe er på "tur" med andre end mig. De spurgte selv om de ikke måtte prøve at have hende med. Og jo - selvfølgelig! (selvom jeg saaaaavner hende) Jeg kan selv huske mine weekender/ferier med mine bedsteforældre fra min barndom og jeg elskede det. Så selvfølgelig skal Mynthe da opleve samme glæde.
Jeg er bare glad og taknemmelig for at have forældre der har lyst til den slags. Ja tænk engang, min far er morfar og har barnebarnet med, hans kammerat er far til en genaldrende med Mynthe - Jeg tror min far nyder "kun" at være morfar og kunne aflevere hende til mig igen i eftermiddag. Som han sagde igår, det er fedt fedt fedt, vi hygger os - men jeg er lidt træt..

Igår eftermiddags fik jeg en besked med dette billede og teksten..





 Så sover vi lidt
Det går kanon
Knus én stolt Fufar



Dejligt! Håber de har haft en skøn weekend - og glæder mig til at få pigebarnet hjem senere idag.





*POSTED FROM MY IPHONE

1 kommentar:

  1. Og de hygger sig med garanti 110% i hinandens selskab!

    Mindes selv de dejlige somre hos min Bedstemor og bedstefar, der tog os på cykeltur op i kolonihaven. Jeg sad på stangen og min kusine sad på bagagebæret! Åh... det var tider!

    påskehilsner fra
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D