tirsdag den 17. april 2012

Forårsvejr med sne.. Som i SNE!

'armen altså! Man må godt brokke sig lidt må man ikke?
Idag har det både regnet, sneet og haglet her hos mig.. Hvorfor???? Hvad er det lige der sker med det der famøse forårsvejr der burde være i april måned? Jeg savner mine små ballarina sko og trangen til at shoppe forårstøj.. Eller, ej, trangen er der måske nok - meeeen mangler jo lige at få vejret med på den idé!
Æv æv æv, som Mynthe ville have sagt det! 
(.. godt man snart kan begynde at tælle ned til sommerferien!)

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Smukke barn, du lagde måske også mærke til, HVAD TID det sneede/regnede og haglede ???? Lige præcis da jeg skulle på arbejde - PÅ CYKEL !!!

    -men det kommer snart, foråret - det må det altså gøre ;o)
    Knus din mor :o)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D