søndag den 15. april 2012

Dagens loppefund







Dagens loppefund, småt men godt!
Mest til Mynthe, jeg har jo en svaghed for bøger - så dem kunne jeg ikke gå forbi.
Den gamle frugtkasse var egentlig ikke til salg, men.. alt er jo til salg ikke? :) Tænker at den skal bruges på Mynthes værelse til opbevaring af bøger ved siden af hendes madras på gulvet. En fin gammel dukke i hjemmestrik med åben/luk øjne, en perleplade og ikke mindst et tællespil - Mynthe er rigtig god til at tælle, og gør det flittigt og hele tiden. 19 kan hun tælle til, men det der med hvordan tallene rent faktisk ser ud, det er straks sværere. Og så liiiige lidt småt porcelæn, jeg aner ikke hvorfor jeg er faldet for katten, for det er slet ikke "min smag", men kunne ikke gå hjem uden den!

Og hvad har jeg så givet for dette gilde.. - Tør du gætte?

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Har du mon været ude ved Ålholms venner i dag? Synes jeg så katten på et af bordene derude.

    Er det hos Ålholms venner, så har du betalt maksimum 50 kroner for sagerne. Fik selv kastet en del lækre ting i nakken til den nette sum af i alt 35 kroner. Se eventuelt min blog :o)

    SvarSlet
  2. ganske rigtigt helene, det er da det jeg har :)
    plejer gerne lige at aflægge dem et visit når de har åbent, har fundet mange finde ting der i årenes løb.

    og ja, prisen er godt gættet - præcis 50kr. :)
    hende legetøjsdamen er ikke til at forhandle ret meget med ;) - Men det er jo billigt nok og man støtter dem, så det gør mig igenting.
    Håber du har det godt, knus

    SvarSlet
  3. Orv, ja det var ret godt ramt, hvis jeg selv skal sige det :o)

    Jo tak, jeg har det godt. Vores sidste projekt på 2. semester er lige gået i orden. Vi har kodet spørgskema fra bunden i html, css og javascript. Det er et individuelt projekt, og det har godt nok drillet mig!!! Men nu kører det! Så er man lidt stolt :o)

    Starter du efter sommerferien i vores underklasse, eller hvad man kalder det?

    Kh Helene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D