søndag den 25. marts 2012

.. og NU tid til afslapning!

Sikke da for en weekend, og hvor blev den forresten lige af?
Men for en gangs skyld har savnet til pigebarnet - som er hun sin far denne weekend, ikke været helt så enormt som normalt. Der har været run på og der er sket noget hele tiden, og ja, så går weekenden jo altså bare stærkt! Nu står den på sofahygge med dyner og film med kæresten min, vi har været til fødselsdag hele dagen så må man godt hygge lidt ekstra - ikke? :)
Fredag aften var en kæmpe succes, dejlige veninder og masser af hygge og sladder - og måske også lidt for meget vin, jeg havde da i hvert fald en ret solid hovedpine da jeg vågnede lørdag morgen.. Tihii..

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Lyder til, at have været en god tur! ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D