torsdag den 8. marts 2012

Jeg nørder - og så lidt om støv?

Jeg nørder.. Eller, egentlig burde jeg nok nærmere sige - jeg førsøger at nørde, for det vil ikke helt som jeg gerne vil! Jeg er kommet til at sige at jeg godt kunne pille lidt ved kærestens firmas hjemmeside, hmm.. Hvornår lærer jeg bare at tie stille? 'armen altså, nok kan jeg sidde ved en computer og se klog ud, men om klogskaben holder i praksis tvivler jeg nu desværre lidt på.. Men vi for se!

Bortset fra det.. Se lige min lampe, for filan da hvor er den støvet! Men hver gang jeg forsøger at støve den af ridser jeg den bare mere end hvad godt er.. Hvordan får i renset jeres? Ved der er mange her i blogland der har den samme.. Til mit eget forsvar, så ser den altså ikke støvet ud i dagslys :)

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Stofble - det bruger jeg til at støve den af. En go' blød tørretumblet en.
    For ja, den er satanedeme en støvsamler den lampe!

    SvarSlet
  2. Ps. hvor er dine stole fra? De ser ret behagelige ud ;-)

    SvarSlet
  3. Vådservietter er guld værd til støv ;)
    - Pernille

    SvarSlet
  4. Vi har taget vores lampe ned, da vi slet ikke kunne overskue al det støv og medfølgende ridser! Nu har vi den her istedet http://urbanshop.dk/shopexd.asp?id=144 den bliver nu også støvet, men ikke helt på samme måde som Fly-lampen, da der ikke er vandrette flader.
    Jeg har købt nogle microfiber klude og glasrens, som jeg forsigtigt tørrer den af med..

    SvarSlet
  5. Vi har to stk af den lampe. Jeg bruger en langhåret microfiber klud/handske fra Biosol til at støve den af med. Den ridser ikke og det aller bedste er, at den samler støvet op i stedet for at man bare kører det rundt på lampen. Det tager under et minut at støve den af på den måde.
    Jeg er ikke i lommen på Biosol, men den handske kan varmt anbefales.
    http://www.biosol.dk/online-shop-3.html?module=eshop&shop_id=1&shopgroup=4&shopitem=335
    Kh. Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D